Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
New Technologies in Education
Jorda, Jakub ; Kopecká, Jana (oponent) ; Smutný, Milan (vedoucí práce)
The aim of this work is to explore, summarize, and organise the most influential educational technologies. Furthermore, compare these technologies with each other and divide them into specific categories, such as educational software, websites with learning tools, electronic encyclopaedias, mobile devices, and devices whose main purpose are solely educational. Summarizing these technologies and putting them in an order will help other students to decide what could suit them most and what, on the other hand, has no use for them. It is also the aim to underline the most useful technologies, help to understand their basic functions and their main purposes, and most importantly show their advantages and weaknesses.
Využití virtuální reality v rámci průmyslu 4.0
Veškrna, Filip ; Škrabánek, Pavel (oponent) ; Hůlka, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o tématice průmyslu 4.0, využití technologie virtuální reality a vývojového prostředí Unity3D. V praktické části je vytvořena aplikace zajišťující spojení více osob ve virtuálním prostředí s možností využití brýlí virtuální reality nebo osobního počítače. Vytvořená aplikace obsahuje tři demonstrační scény ukazující možnosti využití, mezi které patří zasedací místnost, školní učebna a průmyslová hala. Každá ze scén je obohacena o specifické funkce.
Moderní didaktické prostředky současnosti v řízení škol a vzdělávání
Ladrová, Iva ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Téma významu moderních didaktických prostředků v současných podmínkách pedagogické praxe je považováno za aktuální a často zařazované do odborných diskuzí. Závěrečná práce se zabývá otázkou, zda využívání moderních technologií může zefektivnit práci pedagogů včetně managementu školy a současně se stát jedním z kritérií zvyšování úrovně vzdělávání a rozvoje organizace. Diplomová práce přináší pohled na schopnost vedení školy i ostatních aktérů vzdělávání akceptovat, ale i vyvolávat změny a inovace ve vzdělávání. Dotýká se též problematiky ve smyslu otevření se školy a poskytování celoživotního vzdělávání místní komunitě. Práce se pokouší nalézt vzájemný vztah mezi efektivním využívání moderních technologií, možnostmi spolupráce a vlivu na výsledky práce. Závěrečná diplomová práce se zabývá využíváním ICT napříč různými druhy škol. Výzkumné šetření mělo též ověřit vliv didaktických prostředků na kvalitu a výsledky vzdělávání podle druhu škol, především těch, které se zúčastnily projektu Ústeckého kraje s názvem Komunitní škola (základních, středních, speciálních) včetně zpětné vazby. Výsledkem práce je sumarizace, interpretace a kompletace získaných údajů.
Moderní didaktické prostředky současnosti v řízení škol a vzdělávání
Ladrová, Iva ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Téma významu moderních didaktických prostředků v současných podmínkách pedagogické praxe je považováno za aktuální a často zařazované do odborných diskuzí. Závěrečná práce se zabývá otázkou, zda využívání moderních technologií může zefektivnit práci pedagogů včetně managementu školy a současně se stát jedním z kritérií zvyšování úrovně vzdělávání a rozvoje organizace. Diplomová práce přináší pohled na schopnost vedení školy i ostatních aktérů vzdělávání akceptovat, ale i vyvolávat změny a inovace ve vzdělávání. Dotýká se též problematiky ve smyslu otevření se školy a poskytování celoživotního vzdělávání místní komunitě. Práce se pokouší nalézt vzájemný vztah mezi efektivním využívání moderních technologií, možnostmi spolupráce a vlivu na výsledky práce. Závěrečná diplomová práce se zabývá využíváním ICT napříč různými druhy škol. Výzkumné šetření mělo též ověřit vliv didaktických prostředků na kvalitu a výsledky vzdělávání podle druhu škol, především těch, které se zúčastnily projektu Ústeckého kraje s názvem Komunitní škola (základních, středních, speciálních) včetně zpětné vazby. Výsledkem práce je sumarizace, interpretace a kompletace získaných údajů.
New Technologies in Education
Jorda, Jakub ; Kopecká, Jana (oponent) ; Smutný, Milan (vedoucí práce)
The aim of this work is to explore, summarize, and organise the most influential educational technologies. Furthermore, compare these technologies with each other and divide them into specific categories, such as educational software, websites with learning tools, electronic encyclopaedias, mobile devices, and devices whose main purpose are solely educational. Summarizing these technologies and putting them in an order will help other students to decide what could suit them most and what, on the other hand, has no use for them. It is also the aim to underline the most useful technologies, help to understand their basic functions and their main purposes, and most importantly show their advantages and weaknesses.
Uplatnění ICT v nových formách a metodách výuky
Pryl, David ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Tato práce je zaměřena na analýzu a popis nových forem výuky. Jedná se o nové formy využití a uplatnění informačních a komunikačních technologií ve výuce a v prostředí elektronického vzdělávání. Využití multimediálních dat, virtuálních tříd a jiných prostředků pro výuku v digitální formě, které lze využít v klasické prezenční výuce nebo jako možnost výuky formou samostudia. Výsledkem této práce by měl vzniknout ucelený přehled nových technologií, které lze využít v procesu vzdělávání.
Virtuální vzdělávací portál
Möhwald, David ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Primárním cílem této práce je představit koncept a možnosti realizace veřejného virtuálního vzdělávacího portálu (VVP) jakožto centralizovaného systému, nabízejícího snadný způsob sdílení informací a předávání znalostí mezi uživateli portálu za účelem jejich celoživotního rozvoje. Mezi dílčí cíle patří: - seznámení se s pojmy a problematikou virtuálního vzdělávání, - analýza nabídky vzdělávacích kurzů, jejich poskytovatelů a využívaných nástrojů v oblasti virtuálního vzdělávání na území ČR, - představení vybraných výukových nástrojů a jejich využití při návrhu VVP, - návrh vhodného způsobu realizace a vyhodnocení záměru VVP. Přínosem této práce pro čtenáře je nejprve uvedení do problematiky virtuálního vzdělávání. Následně čtenáři nabízím přehled, který by mu měl pomoci s orientací v nabídce zprostředkovatelů a poskytovatelů elektronických kurzů v ČR. Dále seznamuji čtenáře s nejvíce využívanými nástroji pro virtuální vzdělávání v ČR. Ve stěžejní části práce představuji celkový návrh virtuálního vzdělávacího portálu - včetně přínosu pro jeho uživatele - a možnosti jeho realizace. V závěru práce se zabývám vyhodnocením investičního záměru a popisuji zde přínosy a rizika realizace projektu VVP.
Virtualizace stanic
Vlček, Michal ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Havlíček, Jan (oponent)
Cílem této práce je vysvětlit virtualizaci a její použití pro realizaci virtuální učebny. Čtenář je postupně seznámen, co znamená virtualizace, jak virtualizace funguje, z čeho se skládá, jaké jsou použity technologie a kolik virtualizace stojí. Čtenář je také informován o pojmu virtuální učebna, jak funguje a jaké jsou jednotlivé řešení této učebny. Jednotlivé řešení virtuální učebny jsou vysvětleny a porovnány. Závěrem této práce je výběr řešení, ukázka realizace, včetně ceny řešení virtuální učebny. Práce má poukázat na možné a výhodné řešení této učebny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.